Produktet Home / Produktet

Naftë

 DIESEL ULSD 10 ppm EN-590

Nafta me përmbajtje të ulët squfuri (ULSD) është naftë me përmbajtje të reduktuar squfuri. ULSD ka një përmbajtje të ulët të energjisë për shkak të përpunimit të rëndë të nevojshëm për të hequr sasitë e mëdha të squfurit nga nafta, duke çuar në ekonomi më të ulët (1 deri 2%) të karburantit .

EN590 përshkruan vetitë fizike që nafta, e cila përdoret për mjete automobilistike duhet të përmbushë nëse është për t’u shitur në Bashkimin Evropian dhe në disa vende të tjera evropiane.

Nafta ndizet automatikisht dhe digjet kur është e ngjeshur me një presion të lartë. Energjia e lëshuar ruhet nga motori dhe përdoret për ti dhënë energji automjetit. Dallimi kryesor në mes motorëve që punojnë me naftë dhe atyre që punojnë me benzinë është ndezja automatike. Një buton ndezjeje, ndez karburantin në një motor benzine ndërsa një motor nafte ndizet automatikisht. Nafta ka një indeks cetani në vend të numrit kërkimor të oktanit(RON) që ka benzina.

10 ppm Diesel është një karburant me emision të ulët / i pastër ekologjikisht me një përmbajtje squfuri më pak se 10 pjesë për milion (ppm), e cila mund të përdoret në të gjitha motorët me naftë. Kjo është veçanërisht e përshtatshme për motorët me naftë të projektuar për të përmbushur standartet e fundit evropiane dhe amerikane në lidhje me emisionet.

Benzinë

UNLEADED GASOLINE RON 95

Lloji më i zakonshëm i vlerësimit të oktanit në të gjithë botën është Numri Kërkimor i Oktanit (RON). RON përcaktohet nga rrjedhja e karburantit në një motor provë me një raport të ndryshueshëm kompresioni nën kushte të kontrolluara dhe krahasimi i rezultateve me ato për përzierjet e ISO-oktan dhe n-heptan.

Premium pa plumb (95 RON) është benzina standarde pa plumb. Pavarësisht emrit ‘premium’, është benzinë standarde që shitet në të gjithë Evropën.

95 RON i referohet nivelit të oktanit në karburant. Kjo shpreh masën e lehtësisë së ndezjes së karburantit brenda motorit. Nivel i lartë oktani do të thotë se karburanti nuk do të ndizet aq lehtë dhe janë të nevojshëm për disa (pak) motorë me performancë të lartë.

Premium pa plumb është i përshtatshëm për pothuajse të gjitha motorët me benzinë. Mund ta përdorni pa problem nëse manuali i përdoruesit i makinës tuaj nuk specifikon që duhet të përdorni benzinë me një vlerësim oktani më të lartë se 95. Shumë pak makina e kërkojnë këtë.

 

Emertimi Njesia Metoda testimit Min Max
Dendësia në 15°C kg/m³ ASTM D 1298
S SH 33 : 1986
720 775
R.O.N ASTM D 2699 95
M.O.N ASTM D 2700 85
Distilimi
Evap at 70°C
Evap at 100°C
Evap at 150°C
FBP
Mbetja
%v/v
%v/v
%v/v
°C
%v/v
EN/ISO 3405
ASTM D 86
20
46,0
75
48
71,0

210
2
Squfur mg/kg S SH EN ISO 16135
SH EN ISO 20846
10
Pamja ngjyrë e hapur & e qartë Inspektimi vizual >Inspektimi vizual
Copper Strip Corrosion
( 3 orë në 50 °C )
S SH EN ISO 2160 Class 1 Class 1
Stabiliteti i oksidimit minuta S SH EN ISO 7536 360
Përmbajtja e plumbit mg/l ASTM D 4294 5
Përmbajtja e magnezit mg/l S SH EN 16135
S SH EN 16135
6,0
2,0
Solv Washed mg/100ml S SH EN ISO 6246 5
Përmbajtja e hidrokarbureve aromatike %v/v
%v/v

ASTM D 5845ASTM D 5845




18,035,0
Benzeni %v/v ASTM D 6277 1,0
Oksigjenues të tjerë
Metanol
Etanol
Alkool iso-Propil
Alkool iso-Butil
Alkool tert-Butil
%v/v
%v/v
%v/v
%v/v
%v/v
ASTM D 5845
S SH EN 1601
S SH EN 13132
S SH EN ISO 22854
3
5
Etere që përmbajnë 5 ose më shumë %v/v S SH EN ISO 22854

Gaz

GAZ I LENGSHEM GLN

Gazi natyror i lëngshëm (GNL) prodhohet nga një përzierje e lëndëve të para, por është kryesisht metan dhe përputhet me teknologjinë e naftës,e cila është subjekt i modifikimeve të nevojshme. Duke qenë se përbërja e metanit është CH4, pajisjet që punojnë me gaz natyror djegin karburant me një raport të ulët karbon-hidrogjen. Vlerësimi ynë i densitetit të energjisë është 60% në krahasim me naftën.

GNL nuk mund të kthehet në lëng nga vetëm nëpërmjet trysnisë,  por duhet të ftohet në një temperaturë të ulët (më e ulët se -160°C), një proces i cili heq disa papastërti të tilla si squfur dhe ujë.

GNL duhet të ruhet dhe të transportohet përherë rreth kësaj temperature dhe kjo arrihet nëpërmjet një superizolimi në një sistem të dyfishtë kontenierësh me presion, të ngjashme në parim për një shishe termus, së bashku me një sistem ajrimi për të larguar avullin. Trysnia e ruajtjes, rreth 8 bar (8 x atmosferë),  nuk konsiderohet si shumë i lartë, por për shkak se kërkesat izoluese të kontenierëve janë të mëdha, karburanti është i përshtatshëm vetëm për automjete të mëdha, si kamionë, autobusë.

Edhe pse dendësia e energjisë është rreth 60% në krahasim me naftën,  shpenzimet e karburantit janë shumë më të ulët dhe GNL duhet të ketë kosto më të ulët konsumi.

Në krahasim me naftën, kamionët janë më pak të zhurmshëm dhe emisionet lokale të ndotësve janë ulur ndjeshëm. Pengesë kryesore, ndotja globale lidhur me djegien e lëndëve fosile, është duke u trajtuar për shkak se vitet e fundit është vënë re rritje e përdorimit të metanit bio ose biogazit (gazit natyror që rrjedh nga burimet organike dhe të rinovueshme, duke përfshirë mbeturinat) si burim i GNL dhe e njëjta vlen edhe për gazin natyror të kompresuar.

Vajra lubrifikantë

HELIX

Nga vajrat motorike Helix Ultra plotësisht sintetike, të cilët ofrojnë mbrojtje të pakonkurueshme kundër llumit dhe veshjes superiore, dhe mbrojtjes nga gërryerja, tek vajrat premium Multigrade për mjedise të përditshme ngarje, linja e vajrave motorike Helix ka një vaj që i përshtatet çdo motori.

Vajrat plotësisht sintetike janë prodhohen nga 100% të aksioneve bazë sintetike për të arritur nivele performance më të lartë se të dy teknologjitë sintetike dhe të vajrat minerale.

MOL

Vaj lubrifikant për sharrat elektrike me zinxhir për prerje. I siguron jetë të gjatë zinxhirit edhe në kushte të vështira. Rekomandohet për të gjitha sharrat elektrike (Stihl, Husqvarna, Partner etj).

 

Cilësitë Vlerat tipike
Dendësia në 15°C [g/cm3] 0,885
Viskoziteti kinematik në 40°C [mm2/s]] 100
Viskoziteti kinematik në 100 °C [mm2/s] 10,8
Indeksi i viskozitetit 90
Pika e derdhjes [°C] -27
Pika flash [°C] 260

 

Antifrize

Antifrizë, i quajtur gjithashtu ftohës, është lëngu me ngjyrë (zakonisht i gjelbër ose i kuq) i cili gjendet në radiatorin  tuaj. Antifriz shërben për disa qëllime. Më i rëndësishmi është mbajtja e ujit në radiator dhe motor në gjendje te lëngshme, e thënë ndryshe antifrizi nuk lejon ngrirjen e ujit në motor, që mund të vijë si pasojë e temperaturave të ulta të ambientit. Ai gjithashtu mban të njëjtin ujë ne gjendje të lëngshme dhe nuk lejon avullimin e tij për shkak të temperaturave të larta në ambjent. Radiatorët  janë të mbushur normalisht me një përzierje 50/50 me antifriz dhe ujë. Funksioni i tretë i antifriz-it ose ftohësit është vajosja – ai shërben ai lubrifikant  për pjesët që janë në lëvizje dhe kanë kontakt me njëri-tjetrin.

Përbërësi kimik kryesor në antifriz-in e sotëm është glikol-etileni i cili  mbron lëngun në radiator nga ngrirja  edhe nëse temperatura është nën -30 gradë! Gjëja e mahnitshme është se ajo gjithashtu mund të mbroje të njëjtin lëng nga vlimi edhe nëse temperaturat arrijnë në 135 gradë C. Antifriz vërtet mund të marrë kontrollin e molekulave të ujit!

Break Fluid

Brake fluid  (Vaj frenash) është një lloj i lëngjeve hidraulike qe përdoret në frena hidraulike dhe aplikimet hidraulike, në automobila, motorrë, kamionë dhe disa biçikleta. Ai përdoret për të ndihmuar në aktivizimin e frenave. Por si çdo lëng tjetër në automjetin tuaj, vajrat e frenave duhet të kontrollohen rregullisht dhe të ndryshohen herë pas here. Shumica e lëngjeve të frenave te përdorura sot janë glikol-eter, por vaj mineral (Citroën LIQUIDE HYDRAULIQUE MINERAL (LHM) dhe silikoni (DOT 5)  janë gjithashtu në dispozicion të përdoruesve.

Lëngjet e frenave duhet të plotësojnë kërkesat e caktuara siç përcaktohet nga standardet e ndryshme të vendosura nga organizata të tilla si SAE, ose ekuivalentëve të qeverisjes vendore.